Skriv din beskrivning här!

Facebook grej

Emelie Nilsson: En tjej som jag träffa på Vässarö, haha. Sjukt bra på att dansa och riktigt snäll. Glömmer aldrig den kvällen. ♥
Urmila Bhattacharya: Barndomskompis, inte träffat på 1 år men du är riktigt rolig att bara umgås med och jag saknar dig sjukt mycket!
Victoria Ryhnell: En toppen tjej som gick på min spanska förut, men har hört att du bytt skola. Tråkigt! Men ja, riktigt snäll & söt. Tyvärr fick jag inte lära känna dig så bra.
Sinnit Tesfay: En av mina gamla bästavänner, tappat kontakten men du är en härlig tjej som man kan lita på. Hoppas verkligen vi kan börja träffas lite mer som förut för jag vill verkligen fortsätta umgås med dig! ♥
Julia Hjort: Haha, kommer inte ihåg så mycket förutom att vi nångång under 2009 var på nån skolfest för våra årskurser och ja, fick lära känna dig rätt bra. Tyvärr har vi ingen kontakt alls men skulle gärna träffa dig även om det var typ 2-3 år sen.


haha, jag glömmer inte heller den kvällen, för den kvällen var rolig men ganska sjuk på samma gång xd <3

2012-04-07 · 22:25:34

Saknar dig också, måste ses nån gång! ♥

2012-04-07 · 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback