Skriv din beskrivning här!

Inspirationsbild by me

Tidsinlägg.
Igår som ni redan vet var jag och fotade med Elin inne på stan. Fick inte så många bilder med mig hem, pågrund av att jag var lite små trött och orkade knappt fota nånting. Men har iallafall hittat en inspirations bild, den ovanför. Blev så himla nöjd med den att jag har beslutat mig för att åka in nästa vecka också.
Vad tycker ni om bilden?


Vilken himla fin header du har, har du fotat bilderna själv ? :)

2012-05-01 · 00:47:30

det förstår jag! hur ser din dag ut idag? :)

2012-05-01 · 07:28:16

Hej snygging! :D

Följ mig på Instagram om du har! :D

Jag följer alltid tillbaka!

@filippalofsved var namnet!

Kram!

2012-05-01 · 11:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback