Skriv din beskrivning här!

Life is too short, so spend more time with family and friends

- Bildbrist så blir en bild från Blommlandet.

Som vanligt ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering men jag har haft lite fullt upp, Lördagen tillbringades hos Jessica sedan på Söndag träffade jag nåra kompisar i Enskede. Hade tänkte plugga nu men har ingen aning vad vi har för läxor. Hur har er helg varit? Har lagt märkte till att statistiken har ökat lite, vilket är trevligt!


glöm aldrig att du är du och de är en underbar människa! ♥

2012-04-16 · 20:03:36

http://eemmamariee.blogg.se/2012/april/fragestund.html#comment

Frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga.

Vad som helst, svarar så gott jag kan!

2012-04-16 · 20:03:36

Underbar bild och super fina blommor :)

Allt bra idag sötis?

2012-04-17 · 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback