Skriv din beskrivning här!

I want you to stay

Min lördag's kväll blev väldigt lyckat tillsammans med min vän Linn. Dessvärre blev det tyvärr inga tagna bilder förutom denna bild på mig och min hund Marley som vi la upp på Linn's instagram och hälsade på hennes followers. Ska försöka ta lite outfit's bilder och inspiration's bilder när jag har tid. Imorgon ska jag ringa tillbaka till ett hunddagis för att fråga om man får praoa där, håll tummarna!


RE: Det gula/orangea slapp jag som tur är, trots att jag faktiskt blekte från så gott som svrt(!)
Min moster är frisör så hon gjorde det åt mig. Hade nog också fått orange om jag gett mig på det själv.

Blekte du själv eller gick du till frissan?

2013-02-17 · 20:36:27

Åh söt! :)

2013-02-17 · 20:48:02

vad mysigt!

2013-02-17 · 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback