Skriv din beskrivning här!

Modetips - Förvandla ett gammal plagg till ett nytt plagg.

Hade lite små tråkigt här om kvällen så tog mig tiden att klippa min blus och sedan flätta ihop det. Blev riktigt nöjd förutom att man inte kan använda blusen till jeans, så det blir att använda den till shorts under sommaren.
Men vad tycker ni?
Tips: Om ni är trött på nåt plagga som ni har i er garderob så tycker jag ni borde använda er fantasi och ändra plagget på nåt sätt. Ni får gärna mejla mig om ni har tröttnat på nåt plagg och vill ha ett tips hur ni kan förvandla den. [email protected] - Mejla på!


hishhishhoshhosh typ som jag gjorde med mitt, <3 vi kan ha sammaaaaaaaaaaaaaaa hohohohohoohohohoho PUSSSS <3 ejska dej

2012-04-21 · 21:16:17

snyggt!

2012-04-21 · 21:41:39

sv: jag svarar i ett inlägg, hoppas att det är okej. så du kan ju kolla in bloggen igen så hoppas jag att du får ett bra svar ;)

2012-04-21 · 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback